EasTerTimE

Weblog over mijn Schotse Collie Easter. Zij is geboren op 2e paasdag, 17 april 2006 en kwam afgelopen zondag de 11e juni bij mij wonen.

23.6.07

Veel geschreeuw en heel veel wol...


Oh ja, zo was het! Shit zeg, wat een ellende, wat een klus, zo'n hondje dat uit vacht raakt!
Ze kan er zelf niks aan doen, maar oh oh, wat zou ik graag hebben dat het weer over was! Gisteravond heb ik haar eens goed onder handen genomen en ik heb er zowat een hele collie afgeborsteld! Easter heeft een rare tik; ze wil altijd graag een plukje haar hebben..... nu had ze genoeg om in te happen!

4 Comments:

At 7:04 p.m., Anonymous Anoniem said...

Mitch verliest nu ook zo veel haren ik hoop ook dat dit snel over is.
Het lijkt wel of er een klein hondje bij ligt ;-)

Groetjes Eric en Anja en een pootje van Mitch

 
At 11:17 a.m., Anonymous Anoniem said...

Ja leuk hè die rui tijd, en zo hebben we er hier drie lopen,ach ja het houdt je van de straat, alleen maar vegen of stofzuigen.Maar let op: Het is maar tijdelijk,straks lopen er weer van die wolbalen rond.
Garoetjes Gerda

 
At 11:14 p.m., Anonymous Anoniem said...

Over dat happen in haarplukken...

Heeft Easter dat van haar baasje ?

 
At 7:27 a.m., Anonymous Anoniem said...

pffffffffffff , we hadden tch maar een hondje ..... hahahahaaaaa

;-)

 

Een reactie posten

<< Home