EasTerTimE

Weblog over mijn Schotse Collie Easter. Zij is geboren op 2e paasdag, 17 april 2006 en kwam afgelopen zondag de 11e juni bij mij wonen.

2.9.07

Shame on me!

Vanmorgen werd ik wakker, en ik lag te denken aan wat voor dag het ook al weer was. Twee september dus... oh ja, de trouwdag van mijn beste vrienden! Twee jaar geleden trouwden zij in Siena, Toscane en ik mocht mee! Denkend aaan die mooie dagen daar, bedacht ik me plotseling dat enkele dagen daarvoor, mijn nachtmerrie, werkelijkheid werd, namelijk dat mijn lieve Ladymuis, dood was gegaan! En ik was het helemaal vergeten! Ik schaam me dood, afgelopen dinsdag was het precies twee jaar geleden, en ik heb er niet eens meer aan gedacht! Hoe kan dat nou? Ik had haar toch beloofd haar nooit meer te vergeten, en ik kon me het ook niet voorstellen dát ik het zou vergeten..... en nu dan toch..........."Sorry Lady..... ik ben je ook niet vergeten en ik denk nog heel vaak aan je, noem zelfs Easter wel eens Lady, per ongeluk, maar ook expres! Ze lijkt ook zo vreselijk veel op je, ook al is zij een "echtere" collie, van buiten, maar van binnen zijn jullie zo gelijk! Misschien dat ik het daarom wel vergeten was, heeft zij het verdriet weggenomen, een beetje, maar toch ben ik best boos op mezelf! Hoe kon ik?!"

1 Comments:

At 12:47 p.m., Anonymous Anoniem said...

Uit het hoofd is niet uit het hart...

 

Een reactie posten

<< Home