EasTerTimE

Weblog over mijn Schotse Collie Easter. Zij is geboren op 2e paasdag, 17 april 2006 en kwam afgelopen zondag de 11e juni bij mij wonen.

16.1.08

Nieuwjaarswandeling!

Hallo Allemaal,
het is alweer lang geleden dat ik jullie iets leuks te melden had over Easter. Ach ja, je loopt zo dagelijks je rondje, je doet je ding en Easter hobbelt vrolijk mee. Ze is nog steeds wel een beetje maf hoor, af en toe, en soms verdenk ik haar sterk van ADHD want dan is ze zo ontiegelijk druk, niet normaal meer! En maar jagen op de katten in huis! Dat is het leukste spelletje dat er is!
Zo dacht ik dat het afgelopen zondag wel eens over zou zijn met dat drukke gedoe want ik had ons opgegeven voor de Nieuwjaarswandeling met de Collieclub in Noordwijkerhout. Ik dacht dat zo'n lange wandeling langs het strand met al die familie wel genoeg energie van Easty zou vergen en dat ze s'avonds helemaal uitgeteld op de bank zou liggen, maar dat had ik dus mooi even mis!
Ze had het wel duidelijk naar haar zin hoor op het strand, vooral in het begin toen ze allemaal los mochten: rennen dat ze deden! Twas ook een mooi gezicht hoor, al die collies spelend bij elkaar!
Koud was het wel, maar na een dik uur in de wind kwamen we terug bij de parkeerplaats en kregen we allemaal lekker een kopje soep om op te warmen.
Ja, het was weer eens een gezellig "colliedagje," maar helaas was de rit in de auto terug weer voldoende om opgeladen te zijn voor een nieuwe kattenvangst! Gek beest!

1 Comments:

At 10:21 a.m., Blogger Ilona said...

Hé nichtje! Leuke blog heb je en wat een schattige hond! Liefs, Ilona

 

Een reactie posten

<< Home