EasTerTimE

Weblog over mijn Schotse Collie Easter. Zij is geboren op 2e paasdag, 17 april 2006 en kwam afgelopen zondag de 11e juni bij mij wonen.

9.7.10

Een nieuwe start...


Zo, dát is me lang geleden zeg. Ik zag net dat ik 10 oktober 2008 mijn laatste stukje had geschreven op dit weblog. De tijd vliegt inderdaad.

Maar om nu te zeggen dat de tijd zo snel ging en dat er niets gebeurd is, nee. Integendeel. Qua nare ervaringen op medisch gebied bij Easter was het stilletjes. Ze heeft nóg steeds een beetje een ontstoken oog. We gaan nu maar eens wat duidelijker zijn bij de dierenarts en moeten 15 juli naar Utrecht.
Op een heel ander vlak is er wel het een-en-ander aangepast. Easter heeft er een ander baasje bij, waarbij 2 mini baasjes horen. Vandaar de titel van dit blogstukje. Het nieuwe baasje, Taco, woont na mijn scheiding gezellig bij ons en regelmatig komen zijn kinderen ook gezellig bij ons. Van 4 naar soms 6 personen in ons huis. Een gezellige boel.
Ook Easter moest er wel een beetje aan wennen in het begin, maar heeft de smaak al snel te pakken hoor. Ze luistert echt goed naar Taco en gaat leuk mee uit met de kids... Kortom, alles komt op z'n pootjes terecht..